Torsdag

Då är det redan Torsdag, dagarna springer bokstavligen förbi.
Idag ska jag träffa Annelie och Cicci med deras barn, blir en promenad och sen lite fika. Tror Cicci skulle göra lite fruktsallad, bra val.

Funderar på att göra lite köttfärsbiffar till lunch idag, men är fruktansvärt dålig på det, men ska prova en gång till.
Men ägg måste man väl ha i röran för att den ska klibba ihop sig? Har för mig det i alla fall.

Sen ikväll blir det jobb för min del, 16-21, så blir ingen update ikväll, om jag inte är väldigt pigg då.

Hade tänk lägga upp lite bilder, men batteriet dog, kanske blir en bildbomb senare!!
Glömde ta kort på Alva och Tora ihop igår :(

Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

hehe ägg och ströbröd :)

goggla recept annars arla.se tycker jag är kalas bra =)

kram

2010-05-06 @ 08:23:50
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jadu vännen min, visst har vi många minnen ihop! Jag är också super glad att jag fått växa upp med er.. iaf från 13års ålder =) Ni är de bästa vänner man någonsin kan önska sig!



Tänk vad kul vi haft ihop och det kommer granterat att bli fler minnen ihop i framtiden! :)

Love you pullan! <3

2010-05-06 @ 18:19:44
URL: http://Trulllsan.blog.se
Postat av: Sara och Leslie

Hej!!

Ja det är underbart <3 Jag trivs så bra som mamma =)

Hon är det bästa som hänt mej =)



Hoppas ni mår bra =)

Kramis!

2010-05-06 @ 19:23:04
URL: http://saraoleslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0