Hur orkar hon?

Först vaken två timmar inatt och sen gå upp klockan 7.30 på det?
Idag skulle Alva vara ledig från dagis eller är, då kan man väl åtminstone få lite sovmorgon, annars brukar jag få dra upp henne ur sängn, hehe.
Men hon är pigg och glad det är huvudsaken, men jagär dyng trött!

Tror hon hamnat i 18månaders seperationsfasen, fast hon är mer än snart 16månader.
Är fruktansvärt mammig.
Skulle ner i natt och hämta en napp till Alva, den andra slängde hon bakom sängen, hon börja skrika och tjuta hysteriskt. Tog mig hela två timmar att få henne lugn och vilja sova igen, dock med lite fjäsk av en flaska välling.
Så här har hon varit några nätter förra veckan också, jaja hoppas det går över fort bara!

Kommentarer
Postat av: Emelie

fy vad jobbigt.. hoppas det går över snart.. inte alls kul, Noel har med haft det är jätte mammig och pappig.. gråter stora floder om vi ska någonstans.. :( till och med jag blir ledsen.. ja och korv.. men det är väl för jag vet vad som är i..:) jo jag känner att jag behöver dagis nu.. han kommer gå 3 dagar i veckan sen 5 timmar. och de dagar vi inte är på dagis ska vi gå till öppna förskolan hade jag tänkte.. så han får leka av sig där med:)

2010-10-27 @ 10:42:55
URL: http://momemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0