Ams

Då har man skrivit in sig på Ams igen, surt. Vill verkligen inte ha nåt med dem att göra, blir illamående jag bara ser deras logga. Blää!
Men visst är det bra att dem finns, men vet ej fan om de gör någon nytta, aldrig gjort det för mig. Fixat mina jobb på egen hand, men det är a-kassan jag vill åt.
Var tvungen att gå på en basinfo på fredag kl10.15, men vi skolan ju in Alva då :(

Konversationen mellan oss:

Surkärringen: Jobbar du på fredag förmiddag?
Jag: Nej, skolar in min dotter då.
Surkärringen: Då får du byta inskolningstid, kommer du inte på mötet blir du avanmäld.
Jag: Men det går ju inte, men karln är hemma fast jag vill ju helst vara med.
Surkärrningen: Kanske du som ska ta och skola ut dig från henne!

Som om inte dagis har sina rutiner också, kan ju inte bara bryta mitt i inskolningen bara för man måste gå på sån där jävla skit. Nu hoppas jag att man kan få ett jobb någon gång och slippa Ams!

Suck!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nää fy fan... dom är så sjuka på ams enligt mig.. hade sånna problem med min handläggare eller vad dom nu kallas. Hatade min. Hon ifråga sattte ju hur jag kunde ha råd att bo på bispmotalagatan... Känns som om de tror att de är några statsmän eller poliser som har fullmakt att ta över ens liv. När de endast ska hjälpa en att söka jobb. Men tycker dom suger apa i Motala. de trycker ner en så jävla dant i skorna... våndades varje gång jag var tvungen att gå dit... bläää... skönt o slippa dom. Och du ska se snart att du får ett jobb =) kramis

2010-09-01 @ 21:59:56
URL: http://trulllsan.blogg.se/
Postat av: Jonna Thorsson

Idioter är va dom är rent ut sagt. Har ingen medkänsla för nått och förstår inte ett dugg av vad man säger. Därför skrev jag ut mej innan sommaren och bävar för att behöva gå med igen bara pågrund av att jag ibland kanske skulle behöva lite a-kassa vissa månader. Usch, dom är mer till problem än hjälp!

2010-09-01 @ 22:57:31
Postat av: Malin - Alice & Lowes Mamma!

MAAH! Vilken kärring!! Jag hade fan bett henne dra åt helvete!

2010-09-02 @ 09:18:03
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: anna

men herregud vilken kärring. låter som henne som ja hade på min inskrivning.

dem får tydligen säga/vara hur dom vill på det där stället.



kan du inte gå så ring till ams o säg att du har förhinder o gå ditt efter inskolningen o på anmäl dig igen.

2010-09-02 @ 09:57:18
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0