Dagen innan

Idag är det bara 1dag kvar till Bf, jepp den är imorgon, självaste Långfredagen. Det kan bli en väldigt lååång fredag om bebisen beghagar sig att komma ut. Men jag tror faktiskt inte det, tror den kommer nästa vecka någon gång.

Alva bus sover ute i nya vagnen, tvungen att testa att söva henne i den + att den andra låg i bilen som Adde har till jobbet. Gick i alla fall bra att sova där i med, tur!
I eftermiddag när karln kommer hem, ska vi åka och storhandla, lika bra att få det gjort ifall som sagt bebisen kommer snart. Inte så kul om det är tomt på mat när man kommer hem ifrån BB.
Igår fixa jag typ det sista till bebisen, laddat batterierna i både videokameran och vanliga kameran. Shit att man inte gjort det innan.

Om jag ska ta och smeta på mitt ansikte kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0