Vikt och fötter!

Har kört igång med Viktväktarna, fast på egen hand. Ifredag hade jag gått ner 1,7kg på 5dagar, sådant gillas!

Och på tal om fötter så har lilla Meya redan hittat dem, hur kul som helst. Ligger och drar i dem för jämnan :D

Imorgon är det en ny vecka, Alva börjar bli lite snorig men jag hoppas hon håller sig frisk. Börjat planera lite inför kommande dopdagen som är om två veckor :)
Barnens kläder är inhandlade, bara mina och karlns som är kvar. Inköp till fikat m.m ska göras, även Addes syster ska sjunga på dopet!

Annars blir det la en tur i soffan och njuta av att barnen somnat!


Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Shit va kul med vikten! Bra jobbat. Glöm inte att vågen bara är siffror. Mät och fota dig istället så blir du inte lurad av vätska =) Ett tips bara

2011-08-22 @ 22:14:23
URL: http://saratilling.se
Postat av: hanna

vad äter du då?

2011-08-27 @ 10:03:37
URL: http://mammahannam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0