Underbara väder!

Imorse tog vi faktsikt en promenad till dagis och lämna Alva och hon stog jätte duktigt på sin ståbräda, och älskar verklige att stå där. Men ska även tillägga att hon är väldigt duktig på att gå,men denna promenad tar ca40min och det är lite väl långt för henne att gå.
Men skönt var det och solen skiner, man kan inte göra annat än att le idag. Lite bitter är jag då barnen vakna 5.30 imorsen då deras pappa hade försovit sig.

Meya ligger ute i vagnen och sover än, och jag har tittat på ett repris avsnitt av Grey`s med en kopp kaffe handen. Älskar dessa lungna förmiddagarna, att bara kunna dricka en kaffe ifred.

Och nu är det helg, ligger tillgänglig att jobba i eftermiddagen men än har jag inte fått nåt och i helgen ska jag vara ledig. Blir väl lite fredagsmys ikväll men först ska jag luncha på stan med Sofia!





Ska beställa hem dessa två bilder i canvas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0