År 2009

2009

Mitt 2009



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Japp, födde en underbar dotter

2. Höll du några av dina nyårslöften? - Hade jag säkert, men inga jag kommer ihåg :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, en hel del 
,
4. Dog någon som stod dig nära? - Ja tyvärr, min svärmor, endast 43år gammal

5. Vilka länder besökte du? - Bara Sverige

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - Värme

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 6feb och 12juli

8. Vad var din största framgång 2009? - Att bli mamma, är det en framgång?? :D

9. Största misstaget? - Vet inte om jag gjorde nåt :/

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Japp, fel på njuren i slutet av graviditeten

11. Bästa köpet? - Min videokamera

12. Vad spenderade du mest pengar på?- Alva

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - När min dotter föddes och hon gör mig alltid glad
 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? - Hmm, vet inte

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? -
Lyckligare

16. Vad önskar du att du gjort mer? - Tog tag i kroppen direkt efter förlossningen

17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Stressat

18. Hur tillbringar du julen? - Hos min mormor med familjen

19. Blev du kär i år? - I min dotter

20. Favoritprogram på TV? - Desperate housewifes 

21. Bästa boken du läste i år? Gömda

22. Största musikaliska upptäckten? - ??

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Saker till den kommande bebisen

25. Något du önskade dig men inte fick? - Inget

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Åt lunch med Adde, firades sen på helgen

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Nepp, den har varit perfekt

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Glädjefyllt

29. Vad fick dig att må bra? - Alva, nära och kära

30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Haha int en aning

31. Vem saknade du? - Min svärmor

32. De bästa nya människorna du träffade? - Alva, Leah, Tora och Familjen Sjögren + gänget på babysången

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Jag kanske lånar din lista sen om det är okej? =) Har letat efter en sån ju! =)



Ja, hoppas det håller i sig, och att hon sover som en liten prinsessa i natt också! =D



Gott nytt år!

Kramar

2009-12-31 @ 11:13:18
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0