En sittande Alva

Alva sitter ett tag nu för egen maskin, håller balansen väldigt bra. Men man får ju vara med, efter så dyker hon annars. Fast de blir bara bättre och bättre för varje dag.
En annan sak hon börjat med, är att hon sitter och gungar med kroppen i knät, så mysigt. Och sen flaxar hon med armarna. Så go min lilla tös.
Slår och kastar leksaker hej vilt runt omkring sig, hon har ett riktigt sving :)

Igår spenderades hela dagen i stort sätt med mina föräldrar, de dök upp helt oväntat vid lunch, jätte kul att få oväntat besök ;)
Följde dem hem sen, låna bilen och handlade lite och tog svin sprutan, de hade had om Alva så länge, men hon sov i vagnen i 3tim så det var ju inte jobbigt, haha.
Fick lite mat, sen skjutsa min pappa hem mig igenoch följde med in så jag kunde städa av övervåningen, behövdes.
Bäddade rent i Alvas säng med.
Idag blir det fix på undervåningen, ska till stan först. Ska gå med mamma och mormor, Alva med såklart.
Adde jobbar ju, så han följer icke med.

Är sååå trött, Alva ville upp tidigt idag, 7.30 och då hade jag ändå försökt ett tag. Tror hon hade lite ont i magen.
Nu sover hon lite igen, efter en flaska ersättning, har bytt ut några mål, morgon och kväll. Så nu ammar jag bara på eftermiddagen och natten,

Tror ni man kan börja drick pulver då, när man ammar så lite???
Vill så gärna fixa till kroppen nu?


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad duktig hon är!! :)

HOppas ni får mys på stan idag... brukar ju vara det vid julen... hihi



ang pulver.. strunta i det... ät lite mindre portinoer och dra ner på sötsuget.. i och med att du äter lite mindre så drar matsäcken ihop sig lite och du blir mättare fortare och på mindre mat. Sen ut och gå, börja träna på feelgood, några ggr i veckan.. de har väl barnpassning med om de skulle vara så att Adde jobbar...?

Tror inte på pulver dieten, det ger säkert snabbt nergång men sen går man väl upp efter det att man slutar/drar ner på pulvret... För att få fastare kropp så måste du träna musklerna ;)



Jag vet att du kommer lyckas!! :) kramar

2009-12-22 @ 14:20:53
URL: http://trulllsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0