Fotografering

Idag har vi äntligen varit och fotograferat Alva hos fotografen, Dackes med andra ord. Längtat sen jag boka tid för ca 1månad sen.
Gick rätt så bra, men hon var ju inte på sitt allra bästa humör, allt var ju nyss och gubbe va lustigt, hihi.
Men vi fick många bra bilder, hade tänkt dem 4st som är gratis och ett på henne och mig ihop, pappa ville inte va med på ett kort denna gång. Sluta med att vi gick där i från med 10st kort med album och 850 spänn fattigare.
Men det är fan värt det, hon kommer ju aldrig bli liten igen, kul och ha. Ska förstor några sen med ni svart/vitt och sätta upp.
Blev alla möjliga ställnigar, sittandes, liggan dem och till och med ståendes.

Efter det åkte jag hem till Kim och Leah och mös, vi fika, prata och jag fick se hennes förlossning på film, åhh helt underbart att få se sin kompis föda barn. Så om nån är frivillig följer jag med när ni ska föda :p
Var ia jätte trevligt där.

Innan var fanny hos mig och vi hade med mycket mysigt, massa prat och gos med Alvis.

Kvällen blir lugn, lite tv tittande och mys med karln!
Morsning!!


Kommentarer
Postat av: Natalie - Mamma till Malte

Hej. Tittar runt lite på mammabloggar. Kul att läsa om andras vardag med barn. Alva är jättesöt, hur gammal är hon? Va roligt att gå till en fotograf och ta kort...skall jag oxå göra :)

2009-12-07 @ 20:51:57
URL: http://minndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0