Full rulle!

Här på morgonkvisten har det varit full fart, dammsugning, duschning, lagt bebis m.m
Nu är det bara toaletten,dammning och vattna blommorna, eller listan kan bli väldigt lång, hur skitit kan man ha?
Nu är det nedervåningen jag pratar om, den övre våning fixade jag ju häromdagen.

Tog en liten slappis här medans Alva over en tupplur, sen blir full rulle igen!

Blir stan i eftermiddag, och sen måste vi köpa en ny barnstol till Alva, ska dem inte kunna ha den första stolen lite längre??
Hallå, så tjock är hon väl inte?
Får knappt plats med overall och allt, så måste ha en ny snarast!

Ska handla lite julblommor till folk med, och de sista klapparna till julklappssplet som jag tjatat om länge. 

Ikväll blir det uppsittarkväll hos Addes pappa, är en tradition, själv har man jobbat alla andra år.
Mitt och Addes 7:e år ihop och vårt 1:a men våran dotter.
Och 1:a utan hans mamma :(
Hon fattas oss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0