Grus i ögonen

Jaha då fick man börja om,skrev en långt inlägg som försvann precis!!!

Som sagt är väldigt trött, bara svider i mina ögon,är väl det trista vädret man får skylla på, för inatt har jag sovit som en stock och Alva med.
Kan det inte bara bli några minus och solsken!!!

Kim och jag var ju på bio igår, kollade på 2012.
Den var riktigt bra, man får sig ju en tankeställare, tänk om jorden kommer gå under??
Men den sluta ju lycklig så då noja man inte lika mkt.
Vi var ensamma i salongen, de spela filmen för bara oss två. Men fy fan säger jag bara, så kallt det var.
Vi satt med jackorna över oss och hacka tänder. Våra näsor var som isbitar, på värmen!!!!
Tack gumman för en trevlig kväll.
Och tack Emma för barnvakten :)

Va på stan igår med Kim, hämtade ut bilderna på Dackes, och va fin hon är min lilla tös. Bilderna vart riktigt bra, är så nöjd att vi tog alla vi tyckte om :)
Även kort på mig och Alv är med kanon, brukar ju annars aldrig fastna på bilde, hehe.

Ska iväg om en stund till Alvas gammelmormor och få lite käk, ska bli gott.
Blir att det lugnt sen, kanske ta en tupplur när man kommer hem. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0