Jobbat idag!

Japp, idag har man faktiskt hoppat in och jobbat lite.
 Blir lite mer nu runt jul, sen sa man vara hel ledig igen :)
Under tiden har Alva varit hos sin mormor, karln min har ju med jobbat, så då fick min mamma hoppa in och de gjorde hon ju så gärna.

Va ialla fall riktigt skönt och jobba, först var jag väldigt nojig, är ju trots allt mer än 7månader sen jag jobbade, men det gick ju kanon. Kul att träffa lite folk igen.

Nu tar sig Alva en lur, när hon vaknar är det dags för lite gröt och sedan lek och mys innan det är dags att natta henne.
Hoppas jag får kolla på Despan ifred denna gång.

Imorrn blir det att gåmed hunden på förmiddagen, sen hem till Sofia och julbaka lite och på kvällen ska jag och Kim gå på bio :)
Alltså väldigt uppbokad, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0