Ljus igloos

Tack anonym för den fina kommentaren!

Just nu håller min sambo på att göra igloos öve våra spottar som sitter i soldäcket, jätte fin blir det. Han är verkligen påhittig min karl!

Alva sitter i sin gåstål och kolla på farsan genom glasdörren och jag slappar här.
Grejat lite i köket idag, har så jäkla mkt skit så nu är det utrensat i ena köksskåpet.

Åt skinkmacka till lunch idag, ska iväg mina mina föräldrar om en stund och äta lite, sen kommer Emma och Johan hit på kvällen och kikar på film.

Imorrn ska jag till stan kl10 och hänga utanför dörrarna när de öppnar, ska det var så ska det :D
På eftermiddagen blir det till Alvas gammelmorfar där vi ska fira lite med kusinerna.

Fortfarande inga bilder upplagda, de är kvar i Addes mobil :P

Lite update bara.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var ajg som råkade få inlägget anonymt förut... hehe.. trök lite för snabbt när ajg skulle skicka iväg det... men du är den bästaste bästa!! Vill aldrig förlora dig gumman! Älskar er 3 mycket högt!!



Pussar och kramar ifrån 08an ;)

2009-12-25 @ 19:17:50
URL: http://trulllsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0