Lunch med Kim

Ska snart iväg till stan och luncha med Kim och Leah. Även Alva ska få sitta med och ta denna gång.
Blir första gången hihi, ska bli intressant. Kanske vill kolla på allt annat istället.

Inte hänt så mkt på förmiddagen, steg ju upp vig kl9 typ, gav flaskan när hon börja träla runt kl7.30 istället för att gå upp direkt och hon somna faktiskt om en stund. Men sen var hon pigg. sovit i 13timmar ju, fast med lite vakenhet i mellan.
Min lilla skrutt.

Min katt Tessan har blivit så kelig sen Alva föddes, ska vara me hela tiden.
Och är inte Alva hos mig kommer Tessan direkt hehe.
Tror hon tävlar lite :P


Ca 10veckor gammal <3


Stor kiss, ca 2år här.


Kommentarer
Postat av: Naimi

ah hon trivs mycke bättre när hon får komma upp o se sig omkring =) när vi hade henne liggandes så fick vi ju bära hela tiden o vagnen va bara onödig o ta me =p

Aha okej, men de borde väl då bra ändå? :O=p

2009-12-29 @ 11:02:36
URL: http://dorto.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag! :D

2009-12-29 @ 11:36:13
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åhh hon är bara sååååå fin!! Älskade lilla tissen.. Hoppas ni har/hade det trevligt ute på stan, saknar er... kommer troligtvis ner under HELA v8, över väger till och ta semester :) hehe... Så då vet du vad du har att vänta dig, en HEL massa sällskap :) Kramar i massor min lilla pulla!! <3

2009-12-29 @ 14:32:36
URL: http://trulllsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0