Nyss hemkommen

Kom nyss hem ifrån S och F, varit där och käkat, även planerat inför nyår.
Blir lite knytis och firande hemma hos dem.
Blir nyktert för min del, ammar ju nattetid, möjligtvis ett glas vin.
Men vill ju inte låsa oss för ett glas vin, adde ska väl dricka, önödigt om han ska behöva stå över för att jag ska ta mig ETT glas, hehe.

Men det ska bli riktigt kul att fira med dem, våra nya funna vänner :)
Nu när man har barn vill jag inte ha stora fester och supa, på ett tag nu när hon är så liten, S och F har ju med två barn, så det blir lugna gatan för vår del.

Bjuder därför på denna fyllebild av mig nyår -07:




Kommentarer
Postat av: Sandra

Låter som en mysig nyårsafton... :)

Att festa loss har man tid till sedan. Skulle gjort precis som er om jag var i era kläder! =)

för oss blir det ett lugnt nyår också, ska jobba och så, hehe...



svar till förra inlägget du gjorde hos mig:



Jaaa många ggr och ett par påsar chips hahaha..

Men gött var det! Men kroppen har fått lida där efter också hahaha... :)



kramar

2009-12-28 @ 12:29:39
URL: http://trulllsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0