Överaskad av Alva!

Inatt fick jag och Adde en överaskning av Alva.
Gick upp och la hnne vid kl22, lite sent, hade sovit mellan en timme på kvällen så hon var jätte pigg.
Men det gick bra, bara nån liten protest, tvär slockna.
Sen sov hon enda till kl05 imorse!!!!
Inte hänt en enda gång sen hon föddes, snacka om att ja var förvånad.
Själv vakna man några gånger inatt, typiskt när man äntligen får sova.
Amma lite och sen bytt blöja, sovit till kl09 :D


En glad fis :)


Sitte så bra nu.

Idag blir det en lugn dag, lite städning kanske.
Över en sväng till mina föräldrar, Adde skulle hjälpa dem med ljudet på deras hemmabio.
Fick våran bil lagad igår med, fel på drivarn till turbon. Tur att det bara var den, anars hade det blivit väldigt dyrt om det var turbon som var trasig.
Nehe ska hämta lite kaffe nu och njuta :)


Min busa <3


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Så söt hon är! =)



Ah fy! Jag va livrädd! :P Bara låg o lyssnade och hade skitsvårt att sova....det är lite läskigt sånt där... :P



Kram

2009-12-30 @ 12:43:23
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0