Söndag = Jobb

Jajamensan, imorse ringde de och väckte mig kl 06.25 och ville att jag skulle jobba.
Först svara jag inte, och tänkte: Nej, nej, NEJ!!
Men sen ringde de en gång till och jag hade ju lagt mig tillgänglig så det var bara att gå upp och jobba, 7-12 på Strandvägen. Men det gick jätte bra, riktigt kul men andra ord.
Har man sparat in en mamma dag till.
Saknade min lilla tös, är ju inte van.

På eftermiddagen blev det en tur till stan och fika med Sanna, köpte även de sista julklapparna eller har en till, till julklappsspelet. Sen är man klar. Gött!

Igår vi in till Lkpg efter adde slutat jobbet.
Fy fan va folk och så jäkla kallt. Vi stallde oss på biltema parkeringen och höll på att frysa ihjäl innnan vi kom till ikano. På kvällen bjöd vi mina föräldrar och bröder på middag :)
Köpte denna till Alva, vet inte om hon ska ha den på julafton, den är ju inte så julig direkt :/


Snygg, va??

Det var lite från mig, nu ska jag kika till lasagnen som är i ugnen!


Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes mamma!

ÅH vad fiiiin!!!

2009-12-21 @ 11:16:27
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0