Fixerat sig!


Min inköpta videokamera, Samsung!

Jajmensan, de kan ja tala om för er. Att vår lilla bebis i magen ligger nu fixerad :) Så nu väntar vi bara på att den ska ploppa ut :) Tänk om de ändå vore så smidigt att få ut bebisen hehe.
Var ju uppe på MVC idag, allt såg fin fint. Blodväret va bra och sockret låg på 4,7. Alltså skitbra

Hjärtljuden: 140slag/min
Sfmått: 35cm
Huvudet: Fixerat

Bebisen hade även ändrat lite läge sen sist med tanke på att h*n är fixerad. Förklarar ju varför de buffar på "fel" sida. Fötterna och armar har ju bytt sida hehe. Tyckte de aldrig sparka, men ryggen ligger ju där nu. Hickan har känns mer där.

Efter Bm besöket åkte vi till Lkpg me min far igen, tog bara en sväng till biltema och jula. Adde skulle har lite kablar och pappa arbetskläder, själv spendera man icke en krona på de besöket. Men vart ju annat när vi kom tillbaka till stan, köpte mig en videokamera :) En svart pianolackad Samsung, skit snygg enligt mig då. Är super duper nöjd. Va varken för dyr eller för billig. Lagom alltså.
Så nu är skattepengarna spenderade, eller har lite kvar, va ju oväntande pengar hehe. Fått soffa, videokamera och lite annat för dem :D

Blir en tripp till Göteborg me älsk, svägerskan och hennes karl :)
Ska bli trevligt och ja slipper köra. Räcker me att köra i stan så trycker de på hehe.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: malin

Roligt, kan ni ju filma lilla bebisen massor sen :)

2009-06-14 @ 21:20:27
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jepp, blir en massa filmande av bebisen :)

2009-06-15 @ 20:55:28
Postat av: Kim

Jag tror vi kommer få varsin flicka =) Bara fick den känslan nu..

2009-06-16 @ 07:19:31
URL: http://kimpersson.blogg.se/
Postat av: Louie

Tror du? Så spännande att se, är så nyfiken på va vi bägger får...

2009-06-16 @ 10:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0