Gått in i v37


Bebismage  v37.

fläckitGått och fått fläcktyfus!

TessanTessans nya leksak.

Torsdag idag alltså, hmm... dagarna springer fram. Helg imorrn, trevligt.
Igår träffade ja Kim och tog en fika, prata en massa, jämförde magar och greja. Ja berätta om att hormonerna de pumpar ut :/ Tjuter så fort man får ett tillfälle, haha, skönt att bebisen snart är här.
Sålde ju min kisses favorit leksak i tisdags till min svägerska, en stor kattställning som tar upp hela rummet, så den åkte tyvärr när ja införskaffa våran bäddsoffa. Fick så dåligt samvete så ja köpte en ny igår, men betydligt mindre. Och hon verkligen älskar den :) Är hon nog inte sur på matte längre.

Gick in i v37 idag, närmar sig me storsteg, är så förväntansfull, vill se min älskling som legat i min mage i snart 9månader. Har sparkat, tryckt på njurar så mamma legat inlagd, gjort mamma glad. osv, vem är du i magen?
Ska iväg snart till min kusin som tar studenten, alla jobbar ju så ville inte gå ner själv te stan och glo, eller själv och själv, är väl ganska många på stan just nu :P.
Annars har man även gått och fått fläcktyfus, finns de nåt som heter så föresten, hmm inte vet ja men fläckig är ja. En sak är klar iaf, blir ingen mer spraytanning för min del. Fast visst, snyggt på vissa ställen nu när den värsta har lagt sig lite, men men fläckig vill man inte vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0