Grattis mormor!

Mormor!!

Grattis min lilla mormor på 67årsdagen. Idag ar ja varit där och firat henne, fick vi tacos och jordgubbstårta till efterrätt. Alltid lika gott när hon bjuder mat. Känns så lyxigt på nåt sätt och äta hemma hos henne. Fräscht!
Kan ju beror på att de inte innehåller en massa fett och socker, hon är ju diabetiker så är väldigt noga med sånt.

Har även under eftermiddagen hälsat på Sanna i Vadstena, har inte sett hur hon bor än, så de va på tiden. Jätte fint bodde hon och hennes karl, kul att träffa henne. Har ju inte blivit så mkt, hon har pluggat i Karlstad i ett år, men nu är hon hemma igen :)


V39

Har gått ini v39 idag, bara går och väntar. Men har mer sammandragningar och lite förvärkar (tror ja) så de är ju ett bra tecken iaf. Och magen sjunker väl lite smått :)

Kim och ja!         Sandra!

Igår blev de minigolf för hela slanten, ja vs Kim, och ja vann. Fick 47p, riktigt bra för att vara mig hihi.
Mötte även Sandra där, hon är hemma från Sthlm och hälsar på. Saknat henne en massa, skönt att du är här. Inte flytta hit igen?? :P

Kommentarer
Postat av: Michelle

Skönt med dopp.. Vart badade ni?

Mmm nu e det snart över det här! O det ska bli så skönt! =) Tanken på att få ta på mig finskor igen gör mig sååååå lycklig! Blir nog att köpa nya för att fira! ;)

Kram

2009-06-29 @ 08:56:27
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0