Soffa


Amningssoffa :)

Va inne i Lkpg igår me min far och bror, köpte denna soffa då. Är tänkt som en amningssoffa, står i kattrummet, va rätt så tomt där inne. Har nu smyckat ut soffan me två vita kuddar och ett vitt bord hihi. Finns de nåt snyggare än vita möbler, är helt såld på de. Allt är vitt i vårat hus utan köksbordet och sängmöblerna. Men vill gärna byta ute de till vitt, Fräscht :)

Vankar på annars me min mage som i stort sätt alla höggravida som man ser gör, har de me tyngdlagen att göra?
Har även fått ont i ena handleden, kan knappt röra den. Inbillar mig att de har me graviditeten att göra, är lite av en hypokondriker. Inte för att ja läst om de me handleden nånstans, men ändå :P

Ska väl ta och göra lite nytta, laga mat innan adde ska till jobbet, sen bli de ut och gå för min del i regnet.
Ska skena som en antilop tills bäsen kommer, vill ha den nu. 28dagar kvar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0