Barnvagns maffian!

Blev en promenad igen imorse, även mormor var med och hunden. Tog en sväng runt de nubyggda husen i borenshult. Vilka hus!!
I ett sånt hus vill jag bo i nångon gång i livet, jag bara älskar dem. Och som tur är, är även min sambo galen i dem. Såna här vita vinkel hus är det jag menar.

Butter, eller?

För den som bryr sig, blir bara tårna värre och värre, kanske sitter i huvudet lite med på grund av att naglarna ryker nästa vecka.
Så jävla skönt, men fan vad ont!

Min svägerska kom hit runt lunch tiden och tog en kaffe, stackars emma, hon blir lite av en nanny när hon kommer. Passar på att göra ca hundra grejer då :P
Man måste la passa på!?
Blivit lite matlagning även då, gjorde dillstuvad potatis och isterband, det vart riktigt mumsigt, men mättande. Även Adde gillad stuvad potatis, lärt mig det genom jobbet.

Älskar denna tös!

Kl14 träffade jag några tjejer från babysången på stan och tog en fika. Haha fyra barnvagnar tog nästan upp halva Lilla hem :)
Men riktigt trevligt var det, hann även med en svängi affärerna och vissa kunde inte låta bli att handla lite också, hehe.

Mor och far var även här en stund och drack kaffe, de ska vara barnvakt på lördag.
Jag och Adde firar faktiskt hela 6år ihop, det ni! <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Grattis till er! :)

2009-11-19 @ 21:55:49
URL: http://jonnathorsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nää vad skoj! Grattis... :)

Sa precis nyss att jag och Jonny firar 1år och 8mån på Lördag hahaha... :) vi ligger lite i lä där haha.. Så fina kort på både dig och Alva. Kramar

2009-11-19 @ 22:42:15
URL: http://trulllsan.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0