Helg

Då var det dags för helg igen, alltid lika trevligt när den kommer. Adde är ledig och många andra, blir lite mer påhitt om dagarna då.

Mammas finaste <3

Nyss inkommen efter en promenad som jag brukar babbla på om, kikar lite på tv:n samtidigt som jag sitter här. Alva sover ute i vagnen. Måste var skönare för henne nu när hon är förkyld. Riktigt hes är hon, ringder bvc idag om hennes förkylning och tydligen brukar små barn va förkylda i 7-8veckor innan dem blir riktigt bra.
Var inte direkt kul att höra, och om jag märker att hon tycker det är jobbigt att ands måste jag besöka läkare så hon får nåt utvidgande :S
Usch blir inte klok på det här, min lilla snutta <3

Snygga miner :P

Nu har jag i alla fall fått henne att sova i sin späjlsäng tre kvällr i rad i några timmar, sen vid kl24 vaknar hon av att det är dags för käk och då lägger jag henne i min säng igen. Ammar ju alltid liggandes på nätterna, somnar oftast då. Men ska nog prova i helgen att sitta med henne och kanske kan lägga tillbaka henne i sin säng. Känns lite tryggare nu nä hon är förkyld, har ju höjt upp ena ändan på sängen.
Tack för alla tips!

I kväll ska jag till vadstena, ska till Maris, hon skulle bjuda på lite mat och sen umgås lite. Hon åker till Thailand i 6veckor på måndag. Ska bli kul at träffa gamla gänget man ängde med påm gymnasiet. Blivit lite dåligt med det på sista tiden, alla har fullt upp på var sitt håll och jag är ju den ända som fått barn också.
Men det ska bli jätte kul!

Kommentarer
Postat av: Freddy the King

Va kul att du bloggar. Jättefina bilder på er, bara Adde som saknas hehe. Ha det så trevligt ikväll, ska ta hand om din man.

Vi ses snart säkert.



MVH



Fredrik

2009-11-06 @ 16:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0