Ny vecka igen

Våra bästa år är på i bakgrunden, Alva ligger ute i vagnen och sover efter dagens promenad, I like it!

Helgen har rullat på i vanlig ordning, lite besök av Addes familj i fredags, trevlig. Och sedan har vi varit hos min familj och käkat,också trevligt :)
Igår hjälpte min kära sambo min pappa att byta däck på hans och min brosas bil, pappa har problem med axlar och rygg, då rycker min sambo in med en hjälpande hand.
Kvällen var vi hemma hos S och F, fick varma mackor och ett trevligt sällskap där :)

Har ni lagt märke till att jag ofta skriver, trevligt?
Haha fråga mig inte varför men är väl nåt ord jag gillar hihi.

Idag blir det nog bara lugnt, hemma hela dagen och slappa kanske, om ja inte blir allt för rastlös som jag ofta blir.
Har fått tid till op. av tårna nu :(
Vill inte, men har så jäkla ont nu så det är väl lika bra att få det gjort.

Nehe dags att göra någon nytta, eller slappa i soffan kanske.

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vad har hänt med dina tår? :/

2009-11-16 @ 13:11:01
URL: http://jonnathorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0