Snön fortsätter falla!

Trevligt att det fortsätter att snöa lite, men tråkigt bara att de ska bli så jäkla blött bara.
Var ute i morse på en promenad i snöyret, gjorde fan ont haha, men skönt att jag tog mig i kragen fast det var riktigt busväder.
Blir ett jäkla tjat varje gång om mina promenader, men va fan ska man skriva, är ju det jag gör varje dag. Höjdpunkten är om det kommer nåt besök eller om man ska besöka nån annan. Börjar bli rätt rastlös nu om dagarna, speciellt på eftermiddagarna.

Men idag har jag faktiskt haft besök hela dagen :)
Vi kl11 i kom Fanny och Kim på besök, drack kaffe och mös. Längsen jag träffade Fanny och även ett tag sedan jag såg Kim, alltid kul att träffa er min gummor!
Adde kom efter jobbet precis när de skulle åka, hann bara käka, sen ringde Sanna och hon kom hit en sväng.
Sedan drog hon och jag till maxi, handla lite mat. Sedan blev det solning för mig, inte solat sen innan jag blev gravid typ. Riktigt skönt!

Nehe ska väl ta och försöka natta damen här hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0