Yrar i nattmössan

Usch, inatt vakna jag runt kl02, och Alva är borta???
Jag slänger med täckena hit och dit,ifall hon ligger under dem. Hjärtat går i 200!! Fy fan har nog aldrig vrit så rädd i hela mitt liv.
Men springer upp och kommer på att hon ligger ju i sin spjälsäng! Herregud, vilket lättnad, fy fn va rädd jag vart. Ville bara ta upp henne och puss och krama på henne. Mitt älskade barn!!

Hemska natt!

Nyss inkommen efter en regning promenad, och ja, jag kan gå på fötterna :)
Varit med mormor och gått med Tima, va och bara och torka hundskit när jag kom dit, jätte lös i magen, satte säg flera gånger när hon kom.
Vad dåligt hon måste mått om hon till och med satte sig inomhus, gör hon aldrig annars. Lilla stumpan!
Annars blir de nog att åka och storhandla för våran del, behövs påfyllning i både frys och kyl.

Ska börja laga lite mat snart åka, ska göra panerad torsk, men potatis och sås :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0