Barndop och 3månader

Idag fyller min älskade dotter 3månader, har skrivit de förut, men blivt lite galet, har ju räknat veckor och de går ju inte, hon är 13veckor, men 3månader :)

Varit ute och gått under nu förmiddagen i 1,5 timme med Alvas faster Emma, hämtade upp hunden också.
Nu ligger Alva och sover ute i vagnen, sovit i tre timmar nu, har fått in denna promenad i rutin varje förmiddag och hon brukar sova jätte bra efter.
Nu på eftermiddagen kommer Kim och Leah hit, blir de yttligare en promenad i höst vädret.

I lördags bjöd det på barndop,min lilla älskling har blivit döpt. Var hur trevligt som helst, Alva var helt underbar, gnydde till en gång under dopet, men inte ett ljud vart efter det. Hon kolla mesta på allt folk som var där,  kyrkan var proppfullt hehe, va ju runt 70pers som var bjudna :)
Är riktigt stolt över henne, hade jag inte förväntat mig av henne. Hon fick en massa doppresenter, ett helt hav att plöja sig igenom, allt från smycken och album till lära gåbil och barnkök.
Kommer upp bilder när jag lagt in dem i datorn. Vart en jätte lyckad dag.

Blir nog mer uppdatering under dagen, Alva håller på att vakna nu. SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0