Buller och brak :P

Min lilla busunge :)

Ett tag sen jag skrev här, men nu är det dags igen.
Förmiddagen har det blivit en promenad till min mamma, tog en kaffe där och sen kom min morfar dit, blev en kopp till. Nu är man hemma igen, och Alva sover än. Har börjat sova mkt bättre under dagarna nu, tror det är för att jag låter henne sova ute i friska luften :)
Blir mkt springande fram och tillbaka och kika i fönstret, men det är det ju såklart värt :P

Igår var jag nere i kurkan och kika på församlingshemmet, där vi ska ha vårat dopfika, dopet är ju nu på lördag så det blir börjar bli dags att köpa in det sista. Ska bl spännande hihi.
Va även på babysången igår, lika kul som vanligt och Alva älskar det.
Hann även en sväng till stan och sedan på kvällen var vi hemma hos Sofia och Fredrik och käkade.

Dålig bild, ingen blixt på min mobil :(
Far och dotter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0