Dopkort.

Idag kom dopkorten jag beställde i måndags, det var snabba bud med andra ord.
Vart iaf hel nöjd, nu är det bara att dela ut dem också.

Blev en promenad med Sanna i morse igen, denna gång i hennes kvarter. Blev ca 1,5timme som vanligt. Käka sedan lunch och lite kaffe på det.

Nu ligge Alva i babygymmet och grejar, själv passar man såklart på att sitta här och skriva, sedan läsa lite bloggar.
Ska snart iväg och fira min bror.

Imorrn är de fredag och jag funderar på att lämna bort alva ett tag så vi kan gå på bio, får se om mina föräldrar går med på det. Hade varit riktigt mysigt iaf :)
 


Kommentarer
Postat av: anna

hoppas dina föräldrar vill ta henne en sväng o att ni får en mysig biostund ;)

2009-10-23 @ 10:53:21
URL: http://tjallmoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0