Gjort stan!

Idag har det blivit lite shopande för min del, först en del kläder till Alva, hitta en klänning till mig, har dock inte provat den än, ska göra de sedan. Sen lite dekaler som jag ska sätta runt skötbordet så det blir lite att kika på. Julklappen till mina föräldrar är med inköpt :)
Har även hunnit med och klippt mig idag, uppklippt som jag brukar men lite kortare faktiskt, jätte njöd.

Lite inköp!

Var även på Bvc idag, på föräldrarträff. Vi fick lära oss babymassage, jätte intressant och nåt jag verkligen kommer göra. Öka ju tarmfunktionen, bra mot gaser och sen blir dem trötta utav det. Men även himla mysigt <3
Alva har öka 390g sen sist, så nu väger hon 6290gram och är 62cm lång, ökat 1cm i längd alltså.
Börjar lite rund och härligt go :D

Igår var vi hemma hos Sofia och Fredrik, de bjöd på jätte god mat och trevligt sällskap såklart. Fick deras gåstol som Nellie inte använder längre och sen tassar man sätter under sängen, ska skruvas dit imorrn. Tror verkligen på dem. Ska bli intressant att se. De visa oss också alla bilder de tog när Alva döptes, jätte fina kort blev det.

Alva och Nellie <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0