Ny vecka!

Jaha då va det en ny vecka igen då, se vad denna bjuder på.
Än så länge har den bjudit på bebislek och en lång proemand, himla skönt. Adde klinkar golvet, jag sitter här och min älskade dotter ligger i vagnen och sover.

Igår kom mina föräldrar hit på sen eftermiddagen, de tog med sig porterstek som jag och adde ska äta idag, sen kom Emma och Johan hit. Vi hyrde film och åt lite snacks. Kollad på en Shopaholic, riktigt bra kan jag lova. :)

Senare ska jag hem till Sanna och gå en promenad till, inte för jag känner direkt för det nu, men men, att röra på sig är aldrig fel. Och efter denna helg har jag väl gått upp 5kg :P
Sen kommer den andra Sanna med våran matta, köpte en runt sak i ullared, men när vi kom hem ville vi ha en till i hallen så då bad vi henne köpa en till. Hon skulle nämligen dit, så det var tur det.

Ska ta och skala lite potatis nu innan lillsnörpa vaknar och är sådär lagom hungrig hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0