Åhh, förväntansfull idag!

Mor och dotter <3

Idag känner ja mig väldigt pigg, har nog inte kännt så på ett bra tag.Och detta har ja min dotter att tacka för. Hon sov från kl 23 igår till kl 05.30 i morse, har inte inträffat sen hon föddes. Snacka om att va förvånad när ja vaknar och ser att hela natten går, vakna inte ens att min sambo la sig i sängen :)

Skrev in mig på Vv igår, vill börja äta mer regelbundet och få i mig mer grönt, INTE för att banta. De hinner ja göra när ja ammat klart. Men känner idag, att de kanske är onödigt, bättre sen när ja slutat amma, ibland hinner man ju knappt äta och nu måste ja ju även väga maten isf....hm.. blir nog i vår istället.
Får fortsätta me mina dagliga promenader och sluta me de onyttiga på vardagarna, perfekt!
Ska börja sätta på mig min stegräknare me, har man lite mer koll på de.

Annars så sitter ja här och är i extas, min kära vän, är inne på Us och förhoppningsvis föder barn nu :) Åhh ja bara längtar efter att få ett litet mms nu på lilla knytet och höra att allt gått bra. inatt har ja baa drömt om att hon fött barnoch att de blev en lite pojke. Undrar om de stämmer?








Kommentarer
Postat av: Fiii

Har Kim åkt in nu? =)

Kram

2009-09-01 @ 14:39:08
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: sandra

Ni är SÅ fina! Pussen o kramen till er :)

2009-09-01 @ 21:58:27
URL: http://trulllsan.blogg.se/
Postat av: Fiii

Okej... ja hoppas hon får åka in igen snart!

allt bra med er?

kram

2009-09-01 @ 23:12:04
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0