Babyboom!!

Grattis till min kusin Wilma, som idag fick en dotter, Tora, så roligt. Nu har Alva fått sin första syssling, hoppas de kommer ha det lika skoj som Wilma och jag har haft det under våra uppväxt.
Varje sommar, så bodde vi hos min mormor och hennes man Anders, som är Wilmas farfar i en vecka. Ja, Wilma är min plastkusin, eller vad man nu kallar det. Haft mkt skoj ihop.

Varit en runda på stan nu igen, ville köpa nåt snyggt till mig, men hitta inte ett skit, inte sånt jag var ute efter iaf. Hitta ett par byxor och en pyjamas till Alva. Får hoppas jag kommer ner i mina gamla jeans snart så ja slipper köpa nya nu när kylan är på väg. Men än är de en bit kvar, eller ner kommer jag, men kan inte knäppa dem, eller jo, fast då hänger hela mage över åt alla håll och kanter. :S

Hyrt Wallander filmen idag, blir lite mys framför tv:n ikväll med andra ord :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad kul! Kom det på BF datumet?

En tösabit till... alla verkar ploppa ut flickor :)



Jag tror båda era töser komma ha minst lika kul! Och deras föräldrar lika oroliga som era var för er. Hahaha.. :) saknar er! Pussar o kramar i massor! :)

2009-09-11 @ 22:38:47
URL: http://trulllsan.blogg.se/
Postat av: Fiii

jo kan tänka mig att man gör det.

ja då, det tror jag med.. men ibland kommer dom där hjärnspökena och skrämmer livet ur en.. :P

Allt bra med er annars?

Kram

2009-09-12 @ 14:33:04
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0