Dumpa honom

Igår va man iväg och hyrde film med min svägerska Sanna, Adde och hans pappa, syster och en massa till var i Karlsborg och kollade på Gris-Nils. Så det blev en tjejkväll för våran del.
Vi hyrde ialla fall Dumpa honom, den kan jag rekommendera, riktigt bra. Längsen man såg en bra komedi, massa kända skådisar :)
Och min lilla dotter har börjat bli gnällig igen, skriker som bara den på kvällarna, inget som är bra. Men men bebisar är väl bebisar, bara att gilla läget. Tycker bara så synd om henne, min fina snuttis. Men gå väl över så smånigon.
Går dem inte igenom en massa skrikfaser, ni mammor som kanske vet?

Vi har annars sovit super bra alla tre så det är skönt, så det kan jag inte klaga över, på nätterna är hon riktigt duktig. *peppar peppar*

Idag blir det väl rätt så lugnt, vi ska städa av här hemma, tvätta och sen kanske Ewe kommer, ska hjälpa mig att trimma igenom Tessas päls. Ni som har norska skogkatter vet nog va ja menar. Deras päls är så himla tät och tjock, blir en massa tovor och sen är hon inte så förtjust i att bli kammad.

Just de, har köpt klinker till golvet i hallen, ska ta tag i att byta golv där nu, blir svart klinkers i ingång och sen ska vi lägg laminat golv, lönn som vi har i alla andra rum, blir samma då :)
Snyggt.

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Fiii

Känns skönt att inte vara ensam om det! =) hehe man känner sig riktigt elak när man kommer på sig själv men man menar ju inget illa mot nån!

Kram

2009-09-28 @ 22:19:27
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0