En runda på stan!

Idag mötte ja upp mormor, köpte en dop present till Alva. Ville ha en åkpåse, så de har vi köpt.
Köpte även ett par walking skor, alla mina andra skor är ju för små, har växt nästa 2cm på längden :/ Har ju fått nageltrång, så de enda skorna som är sköna just nu är foppa. Men blir inte så skön at gå långa sträckor me dem.

Träffade även Sandra gumman, Emma och Jessie på stan. Shoppa lite. Sandra och köpte en hel del te Kims lilla tjeja ;)
Blev en fika på de me.

Snart kommer Sandra hit, även Ewe och Johan. De köper me sig nåt ätbart. Och ja ska springa ner lite snabbt te affären och köpa lite dricka och snacks till spelen vi ska köra senare hihi.

Just de gått ner -2kg på mindre än två veckor :D

Kommentarer
Postat av: Fiii

Nä det är sant..

fast tror det kommer ifatt mig snart att det faktiskt inte är så långt kvar.. tror inte jag fattat det riktigt än :P hehe

Har ju inte haft några besvär alls förutom höften i två dagar men de gick ju över..

men nu börjar det kännas lite.. kan inte sitta och ligga som jag vill längre.. :P

kram

2009-09-04 @ 19:29:22
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0