Familjen <3

Uppdatera er med lite bilder från min kära familj <3

Igår blev de lugnt hela dagen, och på kvällen va vi hembjudna till Addes syster och sambo. Fick vi hembakad pizza och prata en massa och mös :)

Idag har dagen också varit lugn, lagat mat, tvättat och städat lite. Mina föräldrar var här en stund med en tårta till Adde som klarade körkortet i veckan som var. Nu är han på väg med sin kusin och kollar på en Gof cab, bra sugen är han ju :D
Jag sitter och lurar på om jag ska ut och gå en sväng :)

En liten ego bild!

Min prinsessa!

Sötaste kissen             Mys i bilen

Stolt körkortsägare!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fina bilder på er alla! :)



Men hälsa Adde att han inte får glömma att håll 10 i 2 när han kör..haha :)

2009-09-13 @ 21:42:24
URL: http://trulllsan.blogg.se/
Postat av: - Fru Botvidzon -

jättefina bilder, va stor hon börjar bli :) ja tur att någon skämmer bort honom :) ja skulle inte ha råd hehe

2009-09-14 @ 18:48:52
URL: http://frubotvidzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0