Går, går och går!

Alva tränar nacken!

Känns som jag inte gör annat än att går (promenerar), väldigt bra naturligtvis. Blir många promenader, Alva trivs ju väldigt bra i vagnen med så det är skönt!

Gårdagen har med varit helt uppbokad, först blev det en promenad till Lillkyrkan, där jag har babysång och sedan skjutsa Adde mig och Alva till stan. Luncha med Kim och handla lite kläder. Till Karins och Wilmas kläder, Alva fick en body och jag en klänning . Mötte även mormor på stan, följde med henne hem en stund, Alva behövde nog käka lite innan jag begav mig hemåt. Där provade mormor att lägga Alva på rygg, vilket jag inte har gjort på ett tag, hon blir jätte arg då. Och då ser vi att hon reser upp nacken jätte länge, hoppas hon blir stadig snart.
Sedan blev det i alla fall en promenad hem, tog ca 45min.
Ska nog inte boka upp mig så mycket på en och samma dag, tror Alva börjar påverkas av det nu. Blir övertrött på kvällarna sen. Förut sov hon ju i stort sätt hela tiden när man var iväg, men inte längre.


Vi gillar randigt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0