Min lilla, lilla lillebror!

Igår höll jag på att mista min ena lillebror, han hade verkligen änglavakt igår.
Va med mina föräldrar uppe på sjukhuset och hälsade på min farmor och mammas mobil ringer:

Jag har krockat med ett träd, kom fort!

Det fick vi höra, så fort som fan, alla tre, går inte beskriva hur det kändes, rädda, chockade, kastade oss in i bilen och kör mot fågelstad, ser en polisbil framför oss som drar ifrån.
När vi kommer fram är det fullt pådrag, min chockade lillebror sitter i framsätet och blir förhörd av polisen och hans två vänner som med satt i bilen när det hände blev också förhörda.
När ja ser bilen ser man verkligen hur illa det kunde gått, hela kombin, bakdelen är intryck. Hundburen som var där bak, som tur är med ingen hund i är helt ihopknugglad.

Han körde ca 95km/h, körde om en annan bil, kommer det en rätt skarp kuva direkt efter så han slänger sig på bromsen och däcken låser sig, bilen snurrar runt och in i ett stort träd.
Räddningstjänsten sa det: Hade han kommit med framsidan först in i trädet hade han varit död nu!
Kan ni fatta, igår kunde min lillebror har dött!!
Som tur är klarade sig alla tre med bara lite värk här och där.

Så alla där ute, lek inte när ni kör, en olycka kan inträffa när man minst anar det.

Kommentarer
Postat av: Fiii

Men fy så hemskt!!!!! Usch! Det där är min största fasa!! Vilken tur att det gick bra för honom iaf!

Kramar

2009-09-29 @ 07:59:14
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Tammy

Shit! :o :( tur att änglar finns...



Hoppas att han mår bättre nu.

2009-09-29 @ 11:03:38
Postat av: sandra

Nämen usch!! Vad hemskt!!! Vem av dem var det? fy vilken tur att allt gick väl!!! Många kramar ifrån mig!

2009-09-29 @ 13:48:29
URL: http://trulllsan.blogg.se/
Postat av: Fiii

Ja verkligen usch!

men tur att änglar finns och att han mår bra!

kram

2009-09-29 @ 21:26:03
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Kim

Jaa fy fan det där var vidrigt!!!

2009-09-30 @ 13:06:10
URL: http://kimpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0