BullAr och brak

Jaha då har man klämt i sig en buller och både det ena och det andra, jag skäms!
Att sötsaker kan ha sådan makt över en person är fan helt otroligt, men men som jag skrev i ett tidigare inlägg, ska juuu inte fuska mera, vara stenhård med mina points, mmm visst.

GLAD PÅSK MINA LÄSARE!!

Skulle ha köpt en leksak idag till Alva i påskägget, fast fått leksaken brevid och lite majskrokar i ägget, men blev inte det. Ska till stan imorrn och köpa ett par skor istället. Det fick jag alltid av min mormor i påskägg, varje år.
Men hon jobbad ju i en sportaffär så hon lyxa till det med märkes skor, tänkte att man kanske skulle hänga på den traditionen? Jepps det får det bli för i år i alla fall.

Tagit en fika ute hos Alvas faster på eftermiddagen, sen busat blir på morgonen.
Snart bir det att laga lite käk :)



Glömt att tala om att hon kyper mer och mer nu på vanligt krypande sätt, inte bara har sin egna lilla charmiga stil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0