Då var domen satt

Då har jag fått denna veckas dom, gått ner -0,6kg, alltså det jag hade gått upp förra veckan. :)
Är bra det, men hade hoppats på mera, men blir att kämpa ännu mer.
Har nu 4,3kg kvar av mina gravkilon, så de ska ner innan den 8/5 maj helst, tror det bara är ett önsketänkande, men man ska verkligen kämpa!!

Varit på sången idag, promenerat det och hem i vårsolen, skönt.

Eftermiddagen har sedan spenderats hemma hos mina föräldrar där även min mormor har varit, trevligt.

Snart blir det DESPAN!! ;)

Kommentarer
Postat av: Denise- Emilias Mamma<3

Ohh tack så mycket :D den 16oktober är det beräknat :) så det är ju ett tag kvar :P hehe

2010-04-13 @ 20:49:55
URL: http://deniselinder.blogg.se/
Postat av: Sofie

Du ser och du som var orolig över några drinkar =)

Va duktig du är!!

2010-04-13 @ 21:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0