Fartfylld dag

Jätte tack för tipsen som kommit in, alltid kul att folk bryr sig :)

Fick även tipset om att prova smärtstillande, har jag heller inte tänkt på. Men tänk om inte har ont? Kan ju alltid testa, vill ju inte att hon ska behöva ha ont.

Har träffat mammorna idag, super trevligt, kul att barnen får "leka" lite :)

Käka sen hos mina föräldrar och sen åke jag och mamma till maxi och handla. Alva tycker att det är jätte kul att åka runt i kundvagnen och kika på allt folk, hihi.
Idag gick det betydligare svårare att söva den lilla damen, skiter i 5mm, orkar inte se henne ledsen. Men hon får allt ligga kvar i sängen tills hon somna, tar inte upp henne. Nu har hon ju börjat sätta sig upp så det blir att lägga ner henne många gånger :P

Ska mysa ner mig i soffan nu, imorrn blir det Öppna förskolan.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Ja verkligen jätte tråkigt! :(

Ja jag hoppas det med... Usch bara tanken på att behöva avliva dom får mej å tjuta..

men men vad ska man göra..

Dom mår ju inte bra heller om dom kissar inne. Bara hoppas på att det inte är försent nu.

kramar

2010-04-09 @ 09:14:37
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0