Huvudvärk

Gårdagens utekväll bestod av god mat och fina vänner.
Blev lite förfest hemma hos Ewe, där hon hade gjort en jätte god kycklingpaj med sallad och bröd till, sen började pimpla på det ena och det andra.
Sluta med att man var skapligt rund under fötterna, att man aldrig lär sig.
Var himla mycket folk på Harrys, proppfullt, men det var skoj. Men förfesterna är ju alltid roligast!

Vakna i morse med världens huvudvärk, kunde knappt röra skallen, kändes som jag blivit överkörd av en långtradre. Ingen sovmorgon kunde jag ta heller, skulle på konfirmation kl11, får skylla mig själv.
Men hade nog behövt sova några timmar till i alla fall.

Idag så tänkte jag låta Alva äta själv, kanske skulle börja låta henne göra det, men är nog lite tidigt när det gäller mat, bara slängde med skeden, mat överallt förutom i munnen, :P

Om man ska joina karl kanske!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0