Lång i rocken

Bara att erkänna, Alva har nästan växt ur alla sin byxor i strl74, alla är för korta!!
Men de är bra i midjan, blir att börja använda strl80 i byxor, får se pösigt ut, hon kan ju inte gå i för korta byxor inte. Fast vissa är fortfarande bra i längden, beror väl på vad det är för märke.
Hon har långa ben min dam, kan det bero på att hennes far är 1,90, kanske?? Inte brås hon på korta mig ialla fall haha.

Den lilla dam krånglar hela nätterna, ligger och gnyr/skriker till och kan inte ligga still, hela nätterna i stort sätt.
Inatt hade hon vänt sig så hon låg med huvudet nedåt och huvudet uppåt!
Tror hon har ont, men frågan är vart? Eller har hon bara problem med sömnen?
Tror ni??
Kanske en tand som är på G, men varför dyker den aldrig upp då?
Kanske ska ringa bvc, eller vänta ut det ett tag till.

Om en stund kommer hennes faster hit och ska gå en promenad med henne så ska jag passa på att städa badrummen. Skulle väl egentligen behöva gå den där promenaden själv,men kanske ta en tur lite senare.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Angelica ( Mamma till Agnes o Tilde )

Känner igen de där !

Jag tror på växtvärk,Tilde har börjat om nu igen...

2010-04-07 @ 20:23:20
Postat av: Anonym

Har du provat att ge henne smärtstillande, alvedon eller panodil. Gör det om hon verkar ha ont så hon inte behöver lida! Lycka till!

2010-04-08 @ 11:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0