Måndag hela dagen


Mys i pyjamasen


Ställa oss upp

Jaha då är denna dag snart över, och vilken dag vi har haft, varit jätte varmt ju.

Kim och Leah kom till mig och Alva under eftermiddagen, vi gick en promenad, svettigt, även Alva verka tycka de var varm så fick klä av henne lite.
När är det dags att sluta använda mössa egentligen och börja använda solhatt??
Jag menar 19grader ute, måste man verkligen tvinga på dem en sån då?

Vi handla ialla fall lite ingredienser och laga till oss en kycklingsallad, mums vad gott, barnen fick kycklinggryta med ris :)
Sen blev det en hel del bus och sen sluta det med att båda barnen var jätte gnälliga, haha väldigt trötta efter dagens bestyr.

Nu har Alva lärt sig att ta sig upp i trappan, satan säger jag bara, måste fixa grind där nere nu med, vet ej hur, den är i en knepig vinkel.
Än så länge får skostället rycka in, snyggt och snyggt vet jag inte, men så länge Alva inte skada sig så får det se ut så.

Det var lite från mig, see you!


Kommentarer
Postat av: sara

hahaha Inte bara positivt med alla framsteg

2010-04-26 @ 21:37:48
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0