Påskafton

Då var det påskafton, och den börja med lite sovmorgon och sen till stan och inhandla till Alvas påskägg.
Blev inga skor, utan mockasiner istället, bättre med ett par ordentliga skor när hon kan gå istället.
Sen ett par jeans, en piketröja och ett par solglasögon :)
Tog svängen förbi m-blommar och köpte lite uteblommor som vi har planterat idag, Alva sprang i gåstolen på uteplatsen, då hade jag behövt riktiga skor ;)
Vi vr även i lekparken för första gången och Alva fick prova på att gunga och det uppskattades.
Och sen gick vi till mina föräldrar och käka påskmiddag, även där var min morfar, mysig dag med andra ord.

Nu massa bilder från dagen:











Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: unique

hihihi Nä, ingen bebis i magen här inte. Skrev först fel och gjorde sen en grej av det

2010-04-04 @ 22:36:29
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: Tova

gud vilka sööta bilder! :)



Hehe ja, min förlossningen var en riktig chock. Fysiskt sett väldigt lätt, men psykiskt sett en mardröm ;)

Nästa gång får vi väl campa utanför BB 2 veckor i förväg, hihi!

2010-04-06 @ 14:52:10
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0