Snickrar grind

Min käre sambo har nu börja snickra ihop en grind till trappan, kan ju inte köpa en grind, tror inte det finns såna breda.
Men det blir bra, ska bara måla den vit och sätta upp den, så länge som jag skrev innan funkar skostället.

Idag ha det blivit lite babysång, promenad, besök av Alvas faster, en tur på stan och sen vägt mig.
Idag stod vågen på -0,8kg, så nu är det -6,5kg jag har gått ner och har 3,5kg kvar av mina grav.
Mycket siffror blev det.
Hitta så himla mycket fint på stan till både mig och Alva, men tyvärr tillåter inte kassan allt för mycket klädköp.
Köpte med mig ett par jeans till Alva och ett linne till mig. Blir väl lite mer, sånt som behövs till snörpa. Men en annan dag när man har mer tid att kika runt.

Jahopp mors sålänge!

Kommentarer
Postat av: Malin, Alice & Lowes Mamma.

Duktig du är!!

2010-04-27 @ 22:40:30
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0