Shopping!

Idag tog ju jag och min mamma som jag skrev i tidigare inlägg en runda på stan, hitta två klänningar, leggings och ett par överdragsbyxor till Alva på Lindex. Hade tänkt lägga upp detta i bilder, men på Lindexs hemsida hade de såklart inte dessa kläder. Men ni får väl se dem på istället :)
Köpte även en present till min kusin, en fin stickad tröja, jätte fin men tråkigt paket för honom hehe.

Igår när jag och Kim träffades över en lunch på stan utan barn hann vi med lite shopping också, köpte en dagis väska till Alva, en rosa Hello Kitty väska såklart :P
Köpte även en väska till Leah som fyller 1år nästa vecka, Kim valde ut den sjäv, därför kan jag avslöja det :P

Imorgon blir det jobb och senare på kvällen ska vi träffa Familjen Sjögren <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0