Övertrött

Har bråkat med en övertrött ettåring nu på kvällskvisten, inte det lättaste att ha att göra med.
Skrikit och gråtit om vart annat i nästan över en timme, men äntligen sover hon.

Men vad hjälplös man känner sig när inget funkar, går inte att söva, inte sitta i knät, inte att gunga i famnen, inte välling och inte vara på golvet. Då slänger vi oss till både höger och vänster, sprakas och drar i hår.
Hon sparka till mig riktigt hårt i magen ena gången, jisses det gjorde ont, hoppas inte den lill* kände det, men de ska väl tåla en del?

Detta får jag skylla mig för, Alva har nämligen bara sovit hela 5min från kl6.45, dumma mig!
Vad man tycker synd om de små liven när de håller på så här och mig själv. Nära tårarna där ett tag.
Men nu är allt bra, slut babblat om det.

Imorgon blir det öppna och sen runda till Lindex där de hade 1/2 priset på blusar, skjortor och stickat. Ska unna mig en ny tröja :)

Kommentarer
Postat av: sara - mamma till wilda

Men är hon verkligen trött då? Eller är hon övertrött? Jag har aldrig haft det problemet med Wilda. Tack gode.. Hoppas jag slipper det oxå =)

2010-12-02 @ 22:47:52
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: sara - mamma till wilda

Jobbigt är det när sömnen strular. Hoppas det rättar till sig igen



Jay äger fett!! hehehe

2010-12-04 @ 07:04:38
URL: http://saratilling.devote.se
Postat av: sara - mamma till wilda

Wilda tackar o bockar =)

2010-12-05 @ 12:06:42
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0