Fredagsmys :)

Min ny favvolåt:

Black eyes peas-Meet me halfway

Så jäkla skön alltså!!


Vill bli smal!!

Jaha då har man haft avstämning idag, inte ett hekto har man gått ner :S
Varken upp eller ner, verkar inte spela någon roll hur mkt eller lite jag äter, jag ska bara väga som jag gör nu.
Men märker ju för fan på kläder att magen börjat försvinna lite smått.
Jag är splittrad.


Ursäkta den dåliga kvaliten, tagit ett mobilkort på kortet!

För exakt ett år sen, fick vi se denna lilla bebis i min mage.
En liten Alva skulle det visa sig.
Snacka om lycka, det bästa jag varit med om.
Det var då det gck upp för mig att jag hade en liten bebis magen, hade inte insett det då.
Här ser man redan hennes ruma kinder <3
Ahh, min älskade bebis!!

Och idag är det exat ett år sedan vi träffade Addes mamma, min svärmor och hade en skaplig konversation.
De bjöd på frallor och kaffe, vi var så glada och visade upp ultraljuskorten.
De var lika glada dem.
Ingen visste, att imorrn skulle det ske, mdet som skulle förändra våra liv för alltid!!
Saknad!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja började me pulver (naturdiet) imåndags o gått ner 2,6 kg när ja vägde mig i onsdags o på midjan har de försvunnit nästan 3cm. har bytt ut alla mål om dagen så äter pulver 8.12.16.20 tiden. ska försöka i 2 veckor me de o sen börja byta pulvret vid 16 tiden mot mat. så ja äter me janne o teo. svårt o låta bli o äta men ja ska bara ner mer. sen går/springer ja på löpparband 30 min om dagen i rasktakt o 100 sittups om dagen

2010-02-05 @ 09:50:25
Postat av: Naimi

du får muskler lr nåt istället ;) Tycker förövrigt du e smal :O

2010-02-05 @ 10:20:59
URL: http://dorto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0