Fyrhjuling, mobil och brödsmulor.

Igår var min sambo och köpte sig en fyrhjuling, så äntligen kommer jag få bilen i fred igen.
Så nu kan man åka och hälsa på folk oftare igen :D

Hoppas han blev nöjd med den, har inte stallt på den än, måste test köra den lite och så, stort som ett hus är den och vågar nog inte testa den.
De är rätt så pigga tydligen, hehe.
Och jag skulle med få en ny leksak.
En ny mobil, men gick ju sönder som jag skrivit tidigare inlägg.
Så igår var vi på elgiganten, valt ut en samsung jet, toutch mobil, och betalat, gick till varuutlämningen.
Fick vänta minst en halvtimme, tror ni den fanns eller?
Nej, så vi åkte där ifrån utan en mobil, pengarna var ju dragna på kontot redan och dem skulle han få tillbaka idag på kortet.
Men var nog tur ändå, hörde sen att den mobileninte var så bra, ska kika på nån annan idag :)

Min skrutta har lärt sig att äta brödbitar själv nu, tar upp dem med pekfingret och tummen, sen in i munnen :)

Bildbevis:

Lite suddig


Försöker allt.


Gick inte med hela tallriken, då skulle det lekas!


Kommentarer
Postat av: Fiii - Vincents mamma

Hehe okii. men ring nu om du är smart för det finns inga platser lediga så man får sätta upp sig i väntelistan.

kram

2010-02-12 @ 10:39:39
URL: http://fiiiwiii.blogg.se/
Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

Duktig tjej! Börjar bli stor nu :)



Sv : Jaha okej! Trodde ni gick till lillkyrkan för det var väl där ni gick på babysång ? HAHa jag kanske bara är virrig!

Tack, men det behövs inte, tänkte bara ifall du visste :P

Postat av: Erica, mamma till huliganen William och rultan Valkyria.

HAHA tror du!? ;D Hon tjöt som en stucken gris när hon inte fick mera!

Postat av: Maria

Kikar in :) Vilken fin blogg och vilken söt liten tjej du har!

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll

2010-02-12 @ 19:00:52
URL: http://selmasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0